784 774 860

 

Komunikacja i komunikowanie


Kiedy mówisz sobie...
„Wiem czego chcę, ale nie wiem jak o to zapytać…”

„Na pytanie, które zadaję otrzymuję zupełnie nieadekwatne odpowiedzi!”

„Jak mam rozmawiać z ludźmi, żeby chcieli mnie słuchać?”

„Widzę, że pracownicy nie rozumieją moich poleceń.”

coaching pomaga Komunikacja i komunikowanie

Od tego co i w jaki sposób mówimy, w dużej mierze zależy nasza skuteczność. Aby móc w pracy wyróżnić najlepszych, trzeba wiedzieć, jak ich pochwalić. Do sprawnego działania zespołu potrzebna jest umiejętność „dogadania się”. Budować autorytet wśród pracowników można wtedy, kiedy oni chcą słuchać. Coaching to szukanie sposobu w jaki możesz efektywnie się komunikować, czyli jak wspierać, ganić, wyróżniać najlepszych, łagodzić konflikty, wydawać polecenia i przede wszystkim inspirować i motywować do działania.

Umów się na sesję


Partnerzy: